2 perc olvasási idő

Na hát akkor mi lesz a félmaraton után?

Szóval vannak terveim. Továbbra is folytatom az edzéseimet. Erősítés, jóga, futás.

Erősítek, mert szükséges a megfelelő izomzat ahhoz, hogy tudjak futni. Mert nem csak a lábainkra van szükségünk hozzá, hanem a kar – törzs – és farizomra egyaránt.

Jógázom, mert a nyújtás nagyon fontos. A jóga nem más számomra mint testi- lelki harmónia. A felkészülésem előtt nem igazán szimpatizáltam a jógával, de most már ugyanúgy hozzá tartozik a mindennapjaimhoz, mint a futás. Rugalmas izomzat, könnyedebb futás, és nem utolsó sorban a sérülésektől is megvéd.

A futás pedig. . . hát továbbra is imádom. Egyre jobban. Sokat futok, többet mint szoktam. Ennek persze oka van. Elvesztettem a barátnőm, közel húsz éve ismertem. Mindig jó kedvű, csupa szív lány volt. Ha ő nincs, akkor még mindig csak az öt kilométereimet futom. Most is a fülembe csengenek a  szavai:

„ Maresz, akinek megy az öt annak megy a hét is! „

Persze, hogy ment, lefutottuk! Aztán beteg lett, és most nincs többé. Hiányzik! A futás segített abban hogy csillapítsam a dühömet, a fájdalmat amit érzek.

Talán ennek hatására futottam még egy félmaratont egy hétvégi hosszúként. Az eredeti terv az volt, hogy két félmaratont futok még az idén, versenyen. De aztán jött egy „ sugallat” és elhatároztam, hogy lefutom a harminc kilométeres távot. Úgyhogy csak egy félmaraton lesz, a  felkészülésem alatt nem szeretnék versenyt.

Kicsit feszegetném a határaimat. Remélem olyan korlátokat döntök majd le, hogy idővel maratonista lesz belőlem. Nagyon izgalmas út áll előttem. Jó kis önismereti túra lesz. Tudom, hogy komoly mentális és testi felkészülés vár rám, de mindig kell egy cél, ami előre visz!

 

Mert kell egy cél egy terv TE, és a kitartásod! Minden megvan… Indulok!

Szekendi Mária

Nélküled elindulni?